Alla inlägg den 15 januari 2011

Av johannajo - 15 januari 2011 10:38

Igår var jag och hämtade Jonte från en kompis och de skulle sova över hos oss. Tänkte att Jonte har ju sovit där så får väl testa och se om det går. De var jätteduktiga och somnade gott.

Idag vaknade jag vid 5 på morgonen för Jonathan kom och väckte mig. Han mådde inte bra. Så upp och in på toaletten men det hände inget. Så vi gick och la oss igen i vår säng. En stund senare upp igen för då mådde han illa igen. Så in på toan och mycket riktigt "spysjukan". Typiskt och kompis som säkert blev nersmitad nu då. :-(

Så vi höll på hela morgonen med att sova i omgångar och sedan upp med Jonathan. Kalle har ju svårt att snabbt ta sig upp och gå till toan. Vi höll på så här några timmar sedan började jag bli trött på att springa så jag hämtade en spann istället. Så han höll på och sedan vid 8.30 ringde min klocka. Skulle ju jobba idag. Just nu har jag huvudvärk och är trött som bara den.

Ikväll skulle vi hem till Stina och Peter och gå på en revy i Hovet. Men det känns lite svårt att låta någon ta hand om Jonte när han är magsjuk. Så vi får nog säga återbud till festligheterna i Hovet ikväll. :-(

På jobbet är det lugnt och idag kom det ännu mer snö och jag körde genom skogen i 15 cm lössnö. Usch, det tycker jag inte om att köra i.

Vad ska man göra jag var tvungen att åka till jobbet ju. Jag skulle öppna också.

Får man väl se hur det blir i år, vilka av oss hemma får magsjukan detta året! Förra året (peppar,peppar ta i trä) klarade vi oss.


Presentation


HEJSAN!
MITT NAMN ÄR JOHANNA,BOR I ALVESTA MED MAN, TVÅ SÖNER OCH VÅRA TVÅ GORDON SETTRAR. HÄR KAN DU LÄSA OM ALLT MELLAN HIMMEL OCH JORD SOM HÄNDER OSS!!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards