Alla inlägg under december 2010

Av johannajo - 7 december 2010 21:35

Jaha, då struntade jag i hemsidan efter ett par år. Kändes som om det inte var någon mening med att ha den. Så här skriver jag medan det fortfarande är gratis för det vet man ju inte hur länge det dröjer innan någon ska ha betalt för detta bloggande också.

Tråkigt var det men jag har bra kontakt med folk på facebook och här kan jag skriva om allt möjligt som händer med hundarna iallafall.

I natt jobba Kalle natt igen och jag ska kolla på film nu när barnen gått och lagt sig. I helgen ska jag även trimma en toy pudel, det ska bli kul att prova den rasen också med trimmern. Sedan har vi börjat med Mozart tassar och klippt ner dem. Vet inte när vi ska trimma hela honom inför Göteborg. Vi får väl se.

Atlas får vi ju också ta någon dag när det går. Lite tidigt ännu.

Berättade nog aldrig att vi köpt en maskin mamma och jag som vi slipar klorna på Adina, Mozart och Atlas. Nu slipper man ju att maskorna går i tightsen och strumpbyxor. ;-) Bra idé!

Så är det någon som undrar något om hemsidan så får ni skicka ett mail, till johanna.joelsson@gmail.com


På jobbet idag var det väldigt lugnt och inte alls mycket folk. Imorgon ska jag jobba mellan 9.45-18.30 Så drygt om det inte är något folk där.

I helgen är jag ledig iallafall, det känns skönt. Hinner man väl fixa lite här hemma och med hundarna.

Behöver ge mig ut på hårdträning med Mozart också, så det blir i helgen.

Jaja, nu ska jag kolla på film.


Presentation


HEJSAN!
MITT NAMN ÄR JOHANNA,BOR I ALVESTA MED MAN, TVÅ SÖNER OCH VÅRA TVÅ GORDON SETTRAR. HÄR KAN DU LÄSA OM ALLT MELLAN HIMMEL OCH JORD SOM HÄNDER OSS!!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards