Alla inlägg den 1 januari 2011

Av johannajo - 1 januari 2011 16:50

Igår firade vi in det nya året tillsammans med vänner och det var trevligt. Julen gick också snabbt förbi och nu är alla lovdagar snart slut och barnen börjar skolan igen. Den 10 januari ska Kalle operera sitt knä och efter det blir han väl sjukskriven ett tag.

Nu på måndag börjar vi med inventering på jobbet och då kommer man vara helt slut i huvudet efter ett par dagar med att räkna. Sedan på torsdag så bär det av till Göteborg på hundutställning. Ska bli roligt!

Väldigt spännande hur det går för Mozart igen. Han kanske fixar det eller flippar ut vem vet med honom. Tokig är han ju! ;-)

Men koppel träning har det blivit och det har blivit bättre och han drar inte så fruktansvärt längre så det är ju något positivt iallafall.

Tiden har inte räckt till och det är så mycket jag skulle vilja träna och hinna med men vet inte hur man ska få till den tiden.....hmm....får börja öva sig på att ta sig tid helt enkelt.

Nähä, nu ska jag snart stänga butiken så jag får fortsätta att skriva en annan dag när jag hinner. Vart tar tiden vägen????


Presentation


HEJSAN!
MITT NAMN ÄR JOHANNA,BOR I ALVESTA MED MAN, TVÅ SÖNER OCH VÅRA TVÅ GORDON SETTRAR. HÄR KAN DU LÄSA OM ALLT MELLAN HIMMEL OCH JORD SOM HÄNDER OSS!!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards