Alla inlägg den 19 november 2010

Av johannajo - 19 november 2010 22:09

Ja må de leva, ja må de leva.....i hundars år..... Hipp Hipp Hurra!


Idag är det en stor dag för vår Atlas som fyller 4 år. Tänka sig vad tiden har gått fort. Fick bli en extra bit pizza som något gott att bjuda på. Ingen tårta idag men det får vi väl ta nästa år.

Jag kommer ihåg ännu när Margret ringer till mig mitt i natten och säger att nu är Doris på väh att valpa. Japp sa jag för jag hade lovat hjälpa till. Så jag var där när Atlas kom till världen med sina 10 syskon. En speciell upplevelse att få vara med där.

Alla valpar var så små och sååå söta. Tänka sig att vi skulle försöka välja ut en av alla dessa 7 hanar som det blev......jobbigt värre.

Men den lilla hanen hittade Margret och honom bestämde vi oss för. Så det blev vår lille "ATLAS" som nu är stor.

Så riktar ett


STORT GRATTIS TILL ALLA I

VIDJOELS M-KULL!

HOPPAS NI FÅR EN BRA 4 ÅRS DAG!!!!!

 

Detta ska ju firas eller hur???

 

MMMMMmmmmm! Vad gott!

    

 

 

 

Presentation


HEJSAN!
MITT NAMN ÄR JOHANNA,BOR I ALVESTA MED MAN, TVÅ SÖNER OCH VÅRA TVÅ GORDON SETTRAR. HÄR KAN DU LÄSA OM ALLT MELLAN HIMMEL OCH JORD SOM HÄNDER OSS!!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards