Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

London here I come

Av johannajo - 24 oktober 2010 18:46

Jaha, nu har man jobbar färdigt denna helg och suttit en stund i soffan och läst lite. Det mesta är färdigpackat och nu är det bara det som jag kommer att använda imorgon på morgonen kvar. Vid 5.00 tiden tänkte jag åka för att ha tid till att köra sakta och lugnt och sedan även kunna sträcka på benen lite då och då. Nu har man ju inte några rökpauser längre och då får man ta bensträckare istället.

Jag flyger från Göteborg City till London Stansted och där hämtar Emma mig imorgon vid kl. 12 tiden. Så det blir en extra dag i London när man kommer dit så tidigt på dagen. Eller Emma bor ju utanför så vi är ju inte mitt i smeten hela tiden. Vet att hon planerat Onsdag och fredag i London. Har ju skrivit en del saker som jag ville se innan jag åker hem igen; Tower of London, Madame Tussauds, Westminister Abbey, Piccadilly Circus, Harrods, och fler ställen som jag inte kommer ihåg vad de hette. Men mycket sightseeing lär det bli.


   


  

Kameran är laddad och telefonen är det också. Via den kan man ju skicka bilder direkt till fb. Det blir kanske något kort där. Berättar mer när jag kommer hem igen. Nu ska jag chatta med Emma via fb så ha det bra gott folk!

 
 
Ingen bild

Margret

26 oktober 2010 18:41

Hoppas att du får några jättesköna dagar i London, kanske inte avkopplande men ...
Kramar i massor från mig till dig!

 
Tanja

Tanja

27 oktober 2010 00:38

trevlig resa. Förväntar mig många foto
Kramar

http://www.kezodouglas.se

 
London turist

London turist

3 november 2010 20:34

Tower of London är en fin sevärdhet, helst att se kronjuvelerna där. London Dungeon är också riktigt häftigt.

http://www.londonturist.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johannajo - 15 september 2012 18:50

Tänka sig att man inte har skrivit något sedan mars månad. Snacka om att man har haft mycket annat att göra tydligen. Men man får väl försöka lite bättre nu då när det är parning på gång mellan Atlas och Svea. Ska ske i december detta år: 2012. Väldi...

Av johannajo - 10 mars 2012 18:40

Ja då var helgen här och lite tomt är det allt när båda barnen har åkt till:   För att åka lite....   slalom i de lite högre backarna än vad de gjort här hemma. Då har vi varit i Hanaslöv och de har fått testa på att för första gången någon...

Av johannajo - 6 mars 2012 18:55

Nu har jag nog inte varit här och skrivit på hur länge som helst. Vet inte vart tiden tar vägen alltså. Julen kom och gick likaså nya året. Nu är våren på ingång och det är skönt faktiskt. Denna vår blir det pyssel i vår vackra trädgård som för tillf...

Av johannajo - 15 januari 2012 11:55

Då var ännu ett år över och början på ett nytt. Mycket har hänt under detta år som varit. I somras flyttade vi till Alvesta och barnen började i en ny skola. Det gick bra och vänner har de hittat och det var det som var skönast. Att de trivs och hitt...

Av johannajo - 2 november 2011 21:16

Ibland har man tid att vara ute på nätet och verkligen surfa runt. Idag hittade jag bilder som fick mig att minnas "Vår" VIVALDI. Att ha minnen kan ibland vara underbart men även då väldigt sorgset. Detta är till minne av Kalles första Gordon sette...

Presentation


HEJSAN!
MITT NAMN ÄR JOHANNA,BOR I ALVESTA MED MAN, TVÅ SÖNER OCH VÅRA TVÅ GORDON SETTRAR. HÄR KAN DU LÄSA OM ALLT MELLAN HIMMEL OCH JORD SOM HÄNDER OSS!!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards