Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av johannajo - 13 oktober 2010 20:28

Igår kväll trimmade jag Mozart lite grann för träningens skull. Han är inte räd för maskinen alls. Ändå har jag bara använt den två gånger nu. Men han är duktig att sitta stilla också, men helst vill han ju lägga sig ner och sova. ;-) Fungerar ju inte riktigt!

Passar på att ta lite bilder igen. Fast ta själv och få honom att sitta still och inte förflytta sig är inte allitd det lättaste,men med godis gick det att få honom att ligga kvar iallafall. Men det är ju bara träning som krävs. Likadant som igår när jag var ute med både Atlas och Mozart tillsammans för första gången. Det var en upplevelse. Men det gick bra och sedan när jag kom ner till skogen så släppte jag Mozart lös, då blev det genast enklare. I helgen blir det hårdträning på det för jag är ju ledig hela....plus utställning och annan lydnad som jag bara kan komma på. Hoppas att det är fint väder bara.

Här kommer lite fina bilder på voffsingen...

          

Presentation


HEJSAN!
MITT NAMN ÄR JOHANNA,BOR I ALVESTA MED MAN, TVÅ SÖNER OCH VÅRA TVÅ GORDON SETTRAR. HÄR KAN DU LÄSA OM ALLT MELLAN HIMMEL OCH JORD SOM HÄNDER OSS!!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards