Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

Dagens ros och ris

Av johannajo - 19 oktober 2010 16:18

Idag har jag haft fullt upp på jobbet hela dagen. Packat upp, prismärkt varor och skickat planscher, böcker och bara hållt på hela dagen lång. Det ska bli skönt att strax få åka hem och ta det lugnt en stund. Ska ju vara ledig två dagar nu onsdag och torsdag. Ska bli så skönt för imorgon ska Mozart få andra sprutan och växla pengar ska jag också göra. Behöver lite Brittiska Pund. På måndag åker jag till London. Tiden har verkligen sprungit fram som vanligt. Men det ska bli så skönt att få komma och hälsa på Emma och hon har precis skaffat eget också så det ska bli roligt att få se det. En massa kort kommer det att bli när jag är där.

Ikväll har Kalle brandövning så då får jag hitta på något kul till middag, undra vad jag ska laga....Får fundera en stund till. Det är alltid samma visa med det, kvällsmaten! Blä, inte alls roligt. Sedan när man är hungrig så är det ännu värre att åka och handla och laga till något. Då handlas det en massa som inte behövs egentligen! Alltid samma visa.

Nähä, nu ska jag kolla att allt kommer att flyta på här när jag är ledig i två dagar. Ha det gött!


 
 
Tanja

Tanja

19 oktober 2010 23:19

Låter härligt med 2 dagar ledigt. Jag fick tyvärr bara en dag och då behöver jag en hel vecka pga ryggen.
Ha det bra
Kramar

http://www.kezodouglas.se

 
Ingen bild

Johanna

20 oktober 2010 13:17

Usch, en dag. Men om du har så ont i ryggen så se till att du blir sjukskriven och får vila din rygg. Inte kul om det blir värre problem. Du har ett jobb också som kräver konstiga ställningar och säkert en hel del kånkande på grejer.???
Ta det lugnt så ryggen din får vila! Visst är det skönt med två dar ledigt men sedan jobbar man fredag-söndag istället! :-(
Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johannajo - 15 september 2012 18:50

Tänka sig att man inte har skrivit något sedan mars månad. Snacka om att man har haft mycket annat att göra tydligen. Men man får väl försöka lite bättre nu då när det är parning på gång mellan Atlas och Svea. Ska ske i december detta år: 2012. Väldi...

Av johannajo - 10 mars 2012 18:40

Ja då var helgen här och lite tomt är det allt när båda barnen har åkt till:   För att åka lite....   slalom i de lite högre backarna än vad de gjort här hemma. Då har vi varit i Hanaslöv och de har fått testa på att för första gången någon...

Av johannajo - 6 mars 2012 18:55

Nu har jag nog inte varit här och skrivit på hur länge som helst. Vet inte vart tiden tar vägen alltså. Julen kom och gick likaså nya året. Nu är våren på ingång och det är skönt faktiskt. Denna vår blir det pyssel i vår vackra trädgård som för tillf...

Av johannajo - 15 januari 2012 11:55

Då var ännu ett år över och början på ett nytt. Mycket har hänt under detta år som varit. I somras flyttade vi till Alvesta och barnen började i en ny skola. Det gick bra och vänner har de hittat och det var det som var skönast. Att de trivs och hitt...

Av johannajo - 2 november 2011 21:16

Ibland har man tid att vara ute på nätet och verkligen surfa runt. Idag hittade jag bilder som fick mig att minnas "Vår" VIVALDI. Att ha minnen kan ibland vara underbart men även då väldigt sorgset. Detta är till minne av Kalles första Gordon sette...

Presentation


HEJSAN!
MITT NAMN ÄR JOHANNA,BOR I ALVESTA MED MAN, TVÅ SÖNER OCH VÅRA TVÅ GORDON SETTRAR. HÄR KAN DU LÄSA OM ALLT MELLAN HIMMEL OCH JORD SOM HÄNDER OSS!!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards