Alla inlägg den 9 februari 2011

Av johannajo - 9 februari 2011 13:39

Idag var man ledig igen och vad skönt väder man fick på sin lediga dag. Sedan hade vi tur för Kalle var också ledig idag och sedan ska han jobba i natt. Men då tänkte jag att nu ska det fotas idag.

Så ut med hundarna och dags att sätta igång. Mozart har man ju inte någon helt ny bild när han står så det blev några tagna i din ställningen. Atlas lite blandat för han har man ju en del efter Göteborg och även Växjö.

    

Våra "snyggingar" Mozart & Atlas

  

Vem ska ha pinnen?

  

Mozart såklart!

  

Atlas poserar för mig istället....Och avslutande bilder med Kalle som visar Mozart på sitt proffsiga sätt. Fast mozart hjälpte till lite själv och ställde ut ena bakbenet långt bak.

    

För när jag ställde upp fick jag ingen hjälp, för han skulle bara ha koll på vad Jonte gjorde på andra sidan staketet. Men jag får väl träna...Ute i snön vad det inte lätt att hitta ett bra och jämt ställe....

  

Ville ju ha med hans fina rosett också som vi inhandlade i Göteborg....


Presentation


HEJSAN!
MITT NAMN ÄR JOHANNA,BOR I ALVESTA MED MAN, TVÅ SÖNER OCH VÅRA TVÅ GORDON SETTRAR. HÄR KAN DU LÄSA OM ALLT MELLAN HIMMEL OCH JORD SOM HÄNDER OSS!!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards