Alla inlägg under maj 2011

Av johannajo - 31 maj 2011 19:29

Nu har det äntligen blivit sommar och tiden springer iväg som vanligt. Här har jag inte varit inne på länge, har haft så mycket med det nya jobbet så jag har inte hunnit. Nu har vi vårt badrum färdigt också och det blev jättefint! Så de som ska flytta in här måste bli nöjda.

Nu är det bara fyra veckor kvar tills huset kommer. Det är helt ortoligt hur snabbt tiden går....ändå tycker man att den går sakta när man väntar.

Så tisdag den 28 juni kommer ett jättelass till Alvesta. Vi kommer vara där och filma och ta en massa kort och även blogga om hela processen. Vet att Tage och Margret också skulle komma och kolla när de reser upp vårt hus. Finns nog ett par till som är intresserade. ;-))

Längtar redan nu!

Barnen var också och hälsade på på Prästängen i Alvesta, deras nya skola. De träffade läraren och även sina nya kompisar. Det gick helt suveränt. Alexander sa att han ville vara kvar då och ville börja redan nu i klassen. Skoj och skönt att höra! Jonathan tyckte också om att och ville börja redan då också. Sedan tyckte han det var så roligt att alla hade så många frågor till honom. Men det är skönt att det gick bra, var ju lite orolig över det. Men, men det gick ju över förväntan!

Imorgon ska jag köra till Markaryd, Älmhult, Vislanda,Traryd och Knäred. Sedan är man ledig i 5 hela dagar. Ska bli skönt att ta det lugnt igen! Ska hitta på något med barne vet bara inte ännu vad? Några tips?? Någon??

Kalle ska till jakt och fiskemässan på lördag iallafall. Så vi får väl hitta på något allihop på fredag och så gör jag något kul med barnen lördag och söndag. Den 16 juli ska barnen med mamma och Lasse till Finland. Då ska vi börja flytta in så det blir bättre för dem att de har lite kul att göra då. Vi kommer bara att kånka en massa lådor och möbler, puh!

Nehe, nu ska jag göra klart med mina saker inför imorgon så ha det gott!


Presentation


HEJSAN!
MITT NAMN ÄR JOHANNA,BOR I ALVESTA MED MAN, TVÅ SÖNER OCH VÅRA TVÅ GORDON SETTRAR. HÄR KAN DU LÄSA OM ALLT MELLAN HIMMEL OCH JORD SOM HÄNDER OSS!!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards