Alla inlägg den 12 september 2010

Av johannajo - 12 september 2010 09:23

Jo för resten en sak jag glömt att skriva här. Den 25 oktober ska jag åka till London för att hälsa på min vän Emma. Vi var au-pairer samtidigt i USA 1995-95 och sedan har vi hållit kontakten via brev mest. Förra året fick jag besök av henne och nu detta år åker jag till henne. Ska bli så underbart att komma över...

Åker den 25 och är tillbaka den 30 oktober. Hon har köpt hus också så där ska vi bo om hon hinner få allt helt klart. Roligt! I can´t wait until I´m in London for the first time. It´s going to be the best visit ever.....

  

Av johannajo - 12 september 2010 09:11

Igår fyllde margret år, 60. Grattis än en gång. Idag jobbar jag hela dagen så är inte hemma förrän efter 17. Helene som jag jobbar med fick ett fnatt och ändrade om lite i butiken. Får vi se om chefen gillar det..... :-(

Men det blev riktigt bra och det tyckte vi båda två.

Var på promenad med Mozart igår och ska be Kalle ta en cykeltur med Atlas idag så han får springa av sig lite eller kanske åka ut i skogen med bägge. Vi får se vad vi gör för jag är ju hemma innan det blir mörkt.

Promenad blir det iallafall....

Få till fina bilder på Mozart är inte lätt men man försöker så gott det går själv. Stilla ja kanske en liten stund. Ligga då funkar det!

Men det är ju inte de bilder man vill ha riktigt.. kanske ta med kameran ut i skogen då så blir det roliga bilder, på springande Gordons....

Här är bilder på två yrväder som det är svårt att få still när det ska busas ute...

      


Presentation


HEJSAN!
MITT NAMN ÄR JOHANNA,BOR I ALVESTA MED MAN, TVÅ SÖNER OCH VÅRA TVÅ GORDON SETTRAR. HÄR KAN DU LÄSA OM ALLT MELLAN HIMMEL OCH JORD SOM HÄNDER OSS!!

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards